Soovite häid ja varajasi pakkumisi?

Sisestage oma andmed ja saate esimeste hulgas infot tulevaste sooduspakkumiste kohta


Hoiame andmed 100% kaitstuna

Lähiaja koolitused

  • 27.11.2017 Müügikoolitus - lisamüügi tekitamine klienditeeninduses ja igapäevases müügitöös.
  • 29.11.2017 Hea dokumendikeel. Eesti õigekeel ja hea stiil
  • 04.12.2017 Arhiivikorrastuse õppepäev avaliku sektori asutustele
  • 07.12.2017 Tööõigus praktikas ja uued kohtulahendid
  • 11.12.2017 - 12.12.2017 Esmaabi andmise baaskoolitus / 16h / lektor: MARJU KARIN


Bänner
Bänner

Sisekoolitused

„Rühm teekäijaid läks mööda teed. Igaüks kandis õlal risti. Ühele mehele näis, et tema rist on liiga raske. Ta oli väga kaval, jäi teistest maha, läks metsa ja saagis risti lühemaks. Rahulolevana oma kavaluse üle jõudis ta oma kaaslastele järele ja jätkas koos nendega teekonda. Äkki haigutas nende teel kuristik. Kõik panid oma ristid üle kuristiku ja pääsesid üle. Kavalpea aga ei pääsenud - tema rist oli liiga lühike ega ulatunud üle kuristiku.“

„Kuldsed lood“

Elu on areng. Areng on õppimine. Õppimine on edu. Parim viis edukaks õppimiseks on oma meeskonnasisese koolituse korraldamine. Mis saaks olla efektiivsem Teie enda tingimustele ja soovidele vastavast koolitusest, kus osaleb ainult Teie ettevõtte meeskond! Praktika on näidanud, et firmasisesed koolitused annavad lisaks koolitusele aega arendada meeskonnaliikmete omavahelisi suhteid - eelkõige suurendada usaldust, leida üksteise seni avastamata oskusi ja seeläbi suurendada töö efektiivsust.

SUHTLEMISOSKUSTE ARENDAMINE ORGANISATSIOONIS

Koolituse sisu

  • Suhtlemise mõiste. Ametialaste suhete ala. Juhi-alluva suhted
  • Isiksuse avatud ja peidetud tahud
  • Hoiak ja stereotüübid suhtlemise mõjutajatena
  • Selge eneseväljendusoskus ja selle 4 kategooriat
  • Enesekehtestamine. Erinevad suhtlemisstiilid: alistuv, agressiivne ja kehtestav käitumine • Agressiivsus ametialastes suhetes
  • Konflikt. Sisekonfliktid. Konflikti lahendamise 5-astmeline mudel • Erinevad käitumisvariandid konfliktisituatsioonis
  • Tagasiside suhtlemises. Soovitused tagasiside andmiseks ja võtmiseks
  • Aja planeerimine. Plaani koostamine
  • Situatsioonülesannete lahendamine
  • Videotreening

 

MEESKONNATREENING

Koolituse sisu

  • Meeskonna eesmärgid
  • Koostöövõime suurendamine
  • Milline on minu roll meeskonnas?
  • Konfliktid
  • Loovuse arendamine
  • Motivatsioon

 

STRESS. KUIDAS VÕITA AEGA?

Koolituse sisu

  • Hindame ja teeme selgeks osalejate praegused ajamudelid
  • Mis on stress?
  • Stressiga toimetulek
  • Probleemilahenduse etapid
  • Stressiga-vaime ja füüsiline tervis
  • Rõõmumolekulid ja nende mõjust füüsilisele vormile ja enesetundele

 

LOOVUS

Koolituse sisu

  • Uudishimu tekitamine
  • Eneseteadlikuse kasvatamine
  • Eneseavalduse arendamine
  • Julguse kasvatamine
  • Kujutlusvõime ja fantaasia suurendamine
  • Keskendumisvõime suurendamine
  • Analoogiate, alternatiivide leidmine

 

MEESKONNA JÕUVARUDE SUURENDAMINE KRIITILISEL AJAL

Koolituse sisu

  • Isiksusrollid ja isiksuslik käitumine kriitilistel hetkedel
  • Kommunikatsioon. Informatsioon - toit emotsioonide juhtimisel
  • Tegevusplaanide koostamine
  • Inimressursi otstarbekas planeerimine. Kuidas leida lisaenergiat?
  • Kuidas motiveerida meeskonda palka suurendamata?
  • Kui enam kuidagi ei oska edasi minna, kuidas siis minna?
  • Koostööoskuste arendamine
  • Delegeerimine. Sina ei pea kõike ise ära tegema. Ressursi võrdne jaotamine
  • 2+2=5. Koos suudame rohkem!
  • Kuidas öelda „ei“? Sõbralikud töövestlused. Lahku saab minna sõpradena
  • Loovuse, kui peamise innovaatilisuse allika, arendamine

 

ENESEKEHTESTAMINE

Koolituse sisu

  • Isiksuse omadused, nende kasutamine enesekehtestamise hüvanguks
  • Kehtestav käitumine
  • Kuulamise kunst. Miks on kuulamine nii oluline?
  • Kuidas öelda „EI“
  • Kehakeel. Kehakeele saladused
  • Veenmine. Kuidas empaatia ja siirus võivad imet teha

 

JULGUS

Koolituse sisu

  • Mis on julgus?
  • Kogemused. Kuidas kõhutunne aitab?
  • Otsing vajab usladust
  • Julgus olla Sina ise
  • Julgus muutuda. Olen valmis muutusteks
  • Julgus unistada. Unistused aitavad muutuda
  • Julgus vastutada. Tõeliselt saadakse inimeseks alles siis, kui kogu vastutus on omaks võetud – siis vastutad sa kõige eest, mis sa oled

 

AMETKONDLIK ETIKETT. VASTUVÕTUD

Koolituse sisu

  • Mis on etikett ja kellele seda vaja on?
  • Tervitamine. Käesuudlemise kunst
  • Visiitkaardid, kutsed, tänamised
  • Vastuvõtud ja nende liigid
  • Vastuvõtu planeerimine ja läbiviimine
  • Mida teha, et tunda ennast vastuvõtul hästi?
  • Ametkondlik käitumine
  • Ärilõuna
  • Kingitused, lillede kinkimine, kohvi pakkumine

 

NB! Alati on võimalik koolitusi omavahel kombineerida ja vastavalt Teie soovidele ümber teha, seega võtke julgelt meiega ühendust numbril 620 7676 või saatke e-post aadressil See e-posti aadress on kaitstud spämmirobotide vastu. E-posti aadressi nägemiseks peab olema JavaSkripti kasutamine olema lubatud. Peatse kohtumiseni!

Referentsid

  • "Koolituselt koju jõudnud, sain alles aru kui väga seda koolitust oli mulle vaja. Teema oli ainuõige, koht oli ainuõige ja treener – koolitaja oli minule ainuõige.

    Ma olen nüüd kui „Duracelli Jänes“: valmis - laetud, et jätkata maratoni( eluteel) ja äriteel. Samas sain teadmistesse kindluse, et olen õige tee valinud ning tean ,mida jätkamiseks ette võtta. Meeldis kõik : asine teemavalik, lõbusad ja meeldejäävad näited, õpetlikud vestlusringid ning põhiline selle kõige juures – ma olin oma valikute tegemisel VABA ja iseseisev.

    Kõik selle, mille materjaalselt kulutad , saad 200-250% täiega tagasi.

    Aitäh sulle,hea inimene,päikseliste päevade eest paradiisis!"

    Tiiu Oras (Visitex OÜ juhataja)