Soovite häid ja varajasi pakkumisi?

Sisestage oma andmed ja saate esimeste hulgas infot tulevaste sooduspakkumiste kohta


Hoiame andmed 100% kaitstuna

Lähiaja koolitused



Bänner
Bänner

E-post

Müügikoolitus - lisamüügi tekitamine klienditeeninduses ja igapäevases müügitöös
28.03.2018 - 28.03.2018

Koolituse eesmärk
Enamasti on kõik töötajad oma ala head asjatundjad, kuid tihtipeale tuleb puudu inspiratsioonist, uutest ideedest ja lahendustest. Sooviksime ju alati, et töötaja ja tööandja oleksid rahul tehtud tööga. 
Koolituse eesmärgiks on arendada ja värskendada müügitöötajate ning klienditeenindajate igapäevaseid müügioskusi.
Põhiküsimuseks on kliendile lisateenuste ja–toodete pakkumine, mis on tavapärase müügi-ja klienditeenindustöö lisaväärtuseks.
Jagame klienditeenindajatele kätte erinevad müügialased  tööriistad ja õpime neid professionaalselt kasutama. Osaleja eesmärgiks on aktiivselt osaleda individuaalsetes ja rühmatöödes, analüüsides nii enda kui ka teiste suhtlemisoskusi. Igaüks saab tõsta oma panust ettevõtte müügiedukuse ning igapäevase tulemuslikkuse suurendamisel! Pöörame tähelepanu kõikidele tänapäeva müügitöö aspektidele ning erinevatele kliendikäitumistele.

Sihtrühm
Programm on mõeldud igapäevaselt müügtööga tegelevatele inimestele, jaemüügi personalile, klienditeenindajatele, letiteenindajatele.

Koolituse sisu

  • Kuidas parandada isiklikku müügitulemust. Millised on meie võimalused?
  • Klienditeeninduse esmased töövahendid müügiprotsessi mõjutamiseks.
  • Oma isikliku müügieesmärgi püstitamine.
  • Küsimuste kasutamine müügitöös.
  • Kliendi vajaduse selgitamine.
  • Presentatsioon- esitlus, esitlemine.
  • Reageerimine kliendi vastuväidetele.
  • Müügitehnikad.
  • Kliendi vajadustele keskendunud tootekeskne müük. Kliendi otsusele suunamine.
  • Motivatsioon. Kui motivatsioon langeb, mida siis teha?
  • Isiklik areng müügiprotsessis. Kuidas tulemuslik müük tekib ja kuidas see mõjutab töötajat tulevikus?

Kogu õppetöö sisaldaba nii loenguid, kui ka praktilisi harjutusi ja ülesandeid kirjeldatud teemade paremaks käsitlemiseks. Kasutame osaleja tagasisidestamisel nn järeltehnikat. Tagasiside ja analüüs tehakse rühmatööna ja iga osaleja kirjeldab tulemusplaanis kirjalikult vajalikud oskused, muutused ning omandatud kompetentsid. Kirjalikult esitatud kompetentsid on hea materjal ettevõtte koolitus- ja personalijuhtidele järgmiste koolituste ja teemapäevade ettevalmistamisel.

Õppeprotsessis on praktiliste treeningharjutuste ja müügisituatsioonide tugev ülekaal loengu ees.

Lektor

lektor_Inno5orig

Inno Joonas koolitaja, NLP Trainer

Koolituse maht
6 akadeemilist tundi

Koht
Rävala 8, Tallinn. Kell 10-15:30.

Hind
199.- / Soodushind 119.-
Hinnale lisandub käibemaks!
*Kahele ja enamale registreerijale ühest ettevõttest lisaallahindlus -10%

Hinnas sisaldub
-koolitus 
-õppematerjalid 
-tunnistus
-kohvipausid

REGISTREERIMINE

Lisainformatsioon
Rävala 8, Tallinn
tel 620 7676
See e-posti aadress on kaitstud spämmirobotide vastu. E-posti aadressi nägemiseks peab olema JavaSkripti kasutamine olema lubatud.
www.etreening.ee

Referentsid

  • "Koolituselt koju jõudnud, sain alles aru kui väga seda koolitust oli mulle vaja. Teema oli ainuõige, koht oli ainuõige ja treener – koolitaja oli minule ainuõige.

    Ma olen nüüd kui „Duracelli Jänes“: valmis - laetud, et jätkata maratoni( eluteel) ja äriteel. Samas sain teadmistesse kindluse, et olen õige tee valinud ning tean ,mida jätkamiseks ette võtta. Meeldis kõik : asine teemavalik, lõbusad ja meeldejäävad näited, õpetlikud vestlusringid ning põhiline selle kõige juures – ma olin oma valikute tegemisel VABA ja iseseisev.

    Kõik selle, mille materjaalselt kulutad , saad 200-250% täiega tagasi.

    Aitäh sulle,hea inimene,päikseliste päevade eest paradiisis!"

    Tiiu Oras (Visitex OÜ juhataja)