Soovite häid ja varajasi pakkumisi?

Sisestage oma andmed ja saate esimeste hulgas infot tulevaste sooduspakkumiste kohta


Hoiame andmed 100% kaitstuna

Lähiaja koolitused



Bänner
Bänner

E-post

Klienditeeninduse meistrikursus
15.11.2017

Koolituse eesmärk
Klienditeenindajad on oma teadmiste, oskuste, kogemuste ja tahtega ettevõtte põhiliseks konkurentsieeliseks ja edu tagatiseks.

Teenindusettevõtte eesmärk on rahulolev klient ja kui kliendile meeldib konkreetses ettevõttes oste sooritada või teenust kasutada, tuleb ta ikka ja jälle tagasi. Kliendirahulolu nimel töötavad kõik ettevõtte töötajad, kuid kõigi allüksuste pingutus realiseerub kõige vahetumalt teenindaja töös, kes kliendiga suheldes kujundab nende mulje ettevõttest. Seetõttu ongi õigete inimeste leidmine ja valik oma meeskonda ülimalt tähtis.

Hea teenindaja on sõbralik, avatud, soe, empaatiavõimeline, tähelepanelik ja hea suhtleja. Ta peab oskama kuulata ning saadud info põhjal vestlust edasi viia, sealjuures oma ego kõrvale jättes. Selle iseloomustuse põhjal võiks väita, et head teenindajad on parim osa inimkonnast.

Klienditeenindaja professionaalsus aitab võita klientide südameid ja suurendada müüki. Klienditeenindajate koolitamine on edukates ettevõtetes saanud omaette eesmärgiks, sest otsesuhe kliendiga loob ettevõttest kuvandi.

Koolituse sihtrühm
Programm on mõeldud klienditeeninduses töötavatele inimestele: teenindusjuhtidele, müügijuhtidele, müügiagentidele, klienditeenindajatele teeninduse erinevates valdkondades ning müüjatele, kes soovivad oma professionaalsust tõsta.

Teie kogemus koolituselt
Hea klienditeeninduse põhitõed 
Esmamulje. Esmamulje kujundamise oskused. 
Positiivse kontakti loomine teenindaja ja teenindatava vahel 
Klientide ootused, nende väljaselgitamine, lahendused 
Aktiivne kuulamine. 
Kliendi taju ja märkamine. 
Kliendikaebuse käsitlemine.
Vastuväidetega toimetuleku repertuaar. 
Tüüpilised klienditeenindaja väljendusvead.

Treeningpäev sisaldab 
Loengutele lisaks tehakse mitmeid treeningharjutusi koos analüüsi ja aruteludega.

Tulemus
Saate juurde eneseusku-ja kindlust.
Muutute paindlikumaks ja avatumaks. 
Oskate näha end klientide vaatevinklist. 
Teate, mida ja kuidas teha, et olla profesionaalne teenindaja.

Lektor
lektor_Inno5orig
Inno Joonas meeskonnatreener, NLP Trainer

Koolituse maht 
6 akadeemilist tundi

Koolituse toimumise koht ja aeg
Rävala 8, Tallinn. Kell 10:00-15:30.

Hind
199.- / Soodushind 119.-
Hinnale lisandub EV käibemaks!
*Kahele ja enamale registreerijale ühest ettevõttest lisaallahindlus -10%

Hinnas sisaldub

- koolitus
- õppematerjalid
- tunnistus
- kohvipausid

REGISTREERIMINE

Lisainformatsioon 
Rävala 8, Tallinn
tel 620 7676
See e-posti aadress on kaitstud spämmirobotide vastu. E-posti aadressi nägemiseks peab olema JavaSkripti kasutamine olema lubatud.
www.etreening.ee

Referentsid

  • "Koolituselt koju jõudnud, sain alles aru kui väga seda koolitust oli mulle vaja. Teema oli ainuõige, koht oli ainuõige ja treener – koolitaja oli minule ainuõige.

    Ma olen nüüd kui „Duracelli Jänes“: valmis - laetud, et jätkata maratoni( eluteel) ja äriteel. Samas sain teadmistesse kindluse, et olen õige tee valinud ning tean ,mida jätkamiseks ette võtta. Meeldis kõik : asine teemavalik, lõbusad ja meeldejäävad näited, õpetlikud vestlusringid ning põhiline selle kõige juures – ma olin oma valikute tegemisel VABA ja iseseisev.

    Kõik selle, mille materjaalselt kulutad , saad 200-250% täiega tagasi.

    Aitäh sulle,hea inimene,päikseliste päevade eest paradiisis!"

    Tiiu Oras (Visitex OÜ juhataja)