Soovite häid ja varajasi pakkumisi?

Sisestage oma andmed ja saate esimeste hulgas infot tulevaste sooduspakkumiste kohta


Hoiame andmed 100% kaitstuna

Lähiaja koolitused



Bänner
Bänner

E-post

Kuidas saada hakkama RASKE KLIENDIGA? Klienditeenindaja meistriklass
02.04.2018

KOOLITUSE EESMÄRK
Me soovime alati häid suhteid klientidega. Päevad ei ole vennad ning inimesed on kõik  oma käitumismustritelt erinevad.  Klienditeenindaja töötab enamuse ajast eesliinil. Nii tuleb just temal vastu võtta nii positiivsed kui ka negatiivsed emotsioonid. Kuidas reageerida emotsioonidele?

Klienditeenindaja ülesanne on suhelda kõikide klienditüüpidega, ka klientidega, kelle emotsionaalne käitumine ei ole kontrollitud või keda me nimetame „raskeks kliendiks“.

Rasked klienditüübid on: „lobisejad“, „emotsionaalselt ärritunud“, „manipuleerijad“, „agressiivsed“, „valelikud“ jne tüübid.

TULEMUS
Täiendame klienditeenindajate teadmisi ja oskuseid kohtumisel erinevate klienditüüpidega. Õpime regeerima kriitilistele kliendikontaktidele ja oskuslikku suhestumiseoskust erinevate isiksustega. Saame teada kuidas hoida järgmiste suhtluskontaktide jaoks naeratust  ja head enesetunnet pärast keerulist kliendikontakti.

SISU

  • · Milline on raske klient? Klienditüübi määratlemine.
  • · Klienditeeninduse standardi loomise põhitõed.
  • · Emotsioonide juhtimine.
  • · Enesevalitsemine ja eneseregulatsioon.
  • · Konfliktsituatsiooniga toimetulek.
  • · Hirm. Kuidas hirmud tekivad ja kuidas vabaneda hirmudest?
  • · Kliendi tagasisidele reageerimine.
  • · Ärritunud klient telefonivestluses.
  • · Sõpradena lahkumine.
  • Enese hoidmine.

 

Treeningpäev sisaldab
Loengutele lisaks läbitakse mitmeid treeningharjutusi, tehakse analüüse ja järeldusi

Lektor

lektor_Inno5orig

Inno Joonas koolitaja, NLP Trainer

Koolituse maht
6 akadeemilist tundi

Koht
Rävala 8, Tallinn. Kell 10-15:30.

Hind
169.- / Soodushind 119.-
Hinnale lisandub EV käibemaks!
*Kahele ja enamale registreerijale ühest ettevõttest lisaallahindlus -10%

Hind sisaldab
-koolituse
-õppematerjalid
-tunnistuse
-kohvipausid

REGISTREERIMINE

Lisainformatsioon
Rävala 8, Tallinn
tel 620 7676
See e-posti aadress on kaitstud spämmirobotide vastu. E-posti aadressi nägemiseks peab olema JavaSkripti kasutamine olema lubatud.
www.etreening.ee

 

 

Referentsid

  • "Koolituselt koju jõudnud, sain alles aru kui väga seda koolitust oli mulle vaja. Teema oli ainuõige, koht oli ainuõige ja treener – koolitaja oli minule ainuõige.

    Ma olen nüüd kui „Duracelli Jänes“: valmis - laetud, et jätkata maratoni( eluteel) ja äriteel. Samas sain teadmistesse kindluse, et olen õige tee valinud ning tean ,mida jätkamiseks ette võtta. Meeldis kõik : asine teemavalik, lõbusad ja meeldejäävad näited, õpetlikud vestlusringid ning põhiline selle kõige juures – ma olin oma valikute tegemisel VABA ja iseseisev.

    Kõik selle, mille materjaalselt kulutad , saad 200-250% täiega tagasi.

    Aitäh sulle,hea inimene,päikseliste päevade eest paradiisis!"

    Tiiu Oras (Visitex OÜ juhataja)